glitter-graphics.com

~ cari ape saje ~

Sunday, May 27, 2012

penat tapi SERONOK. ;p

Assalamualaikum.
*apa kes budak ni tibatiba rajin update blog. 0_0

Oke, sebenarnya nak kongsi sikit pengalaman merantau bersama seorang sahabat yang saya kasihi. Mulanya cadang nak drive, tapi biasalah. Anak perempuan kan, ofkos la mak abah susah nak bagi pelepasan. *sebenarnya mak abah oke je, cume abang saya yang 'over' sikit.

Dari johor bahru kami ke perak, then ke KL. Lepas tu ke selangor. Seriously, sangat penat naik bas & KTM sampaikan saya rasa macam nak suruh mak post kan kereta kat saya time tu. Tapi, memang banyak sangat pengalaman. For the first time kene naik bas dua tingkat dari johor ke perak, duduk melepak kt KL SENTRAL dr pukul 7 pg sampai 3 petang, berprogram dalam dewan yang 'romantik', first time tengok orang berkonvo (walaupun selama ni da beribu kali pergi konvo kat UTM Skudai), dapat bear konvo free (walaupun kecik je, still bermakna) dan macammacam lagi la. MEMANG TERBAAEEEKK!!!

The most wonderful thing is dapat jumpe dengan sume sahabat & akak akak yang ada antaranya saya tak kenal pun. ;) Alhamdulillah. Moge ikatan ukhuwah ni terus mekar until jannah. InsyaAllah. ^^

So, enjoy the pictures. Original from my phone. ;)) *tak banyak pun gambaq nya.  

ofkos saya punya yang kaler purple tu. winkwink~~


oke, ni my little bos yg amek. Sbb time ni duadua da bosan duk kat KL sentral tu. -_-


ha, ini lah my little bos a.k.a peneman setia saya. Thanks & sorry for everything my dear. ;))


seriously sangat seronok bila semua atikah@atiqah dapat gather sama2. wee~~
*kat sini ade 3 atiqah & 3 atikah. 

p/s : boleh tak saya tak peduli langsung nak contact parents saya. *ape punya anak daa. adeh!!
mak abah pulak yang sebok calling calling tanya mau pulang bila. hehe
p/s/s : alhamdulillah, dapat pi kedah. Tapi tak da tiket KTM direct teruih ke aloq staq. So, harus pi perak dulu & insyaAllah gerak dgn yang lain dari sana. Doakan mudah mudahan segalanya dipermudahkn. Amin!!

0 budakbaek: