glitter-graphics.com

~ cari ape saje ~

Friday, May 25, 2012

Setelah sekian lama. ;))

Fuhh!! Fuuhhh!!! *tiup habuk

Assalamualaikum.
Oke, serius da lama sangatt tak update blog. Sampai tak tau pun yg setting da bertukar segala bagai. Haha. Padahal, da lama kot cutii. 0_0

Sebelum tu, nak bagitahu one thing. ehem2. *ape tu?? ade org masuk meminang ke??
Haha. Oke, tak lawak pun. Itu tipu. Seriously. Calon pun tak ada lagi. Jangan berangan oke. ;)
Sebenarnya nak bagitahu, alhamdulillah saya sudah menamatkan zaman diploma saya dengan jayanya. Oke, tak adalah berjaya sangat kan. Tapi still alhamdulillah. Bersyukur sgt. So, sekarang berada di rumah, sedang cuti. Dalam planning untuk kerja part time. ;p

Secara jujur, saya agak memikirkan bagaimanakah kehidupan saya pada masa akan datang??
*ceh, ayat!! macam soalan exam da.
Tak ada la, sekarang ni dah habis diploma. Umur pun dah nak lepas umur mengundi dah. Ofkos kene pikir masa depan. kan?? Bukan lah maksudnya pikir kahwin, tapi lebih kurang macam hala tuju gitu. Atau maybe matlamat hidup. Saya rase kalau orang tanya apa citacita saya pun, tergagap gagap kot nak jawab. Ini jujur. Tak percaya, try tanya. ;)

Jadinya, saya rasa saya dah kene ade planning untuk masa depan. Tak pun, target saya. ;))
Oke, sebenarnye ada jugak berangan nak bukak satu bisnes. Dan pernah bincang gitugitu dengan sorang adik ni, dan dia pun macam berminat. So, saya rasa dah kene start planning dari sekarang. :)

Fikir, fikir, fikir. Plan sebaik mungkin. :) *rindunya nak meeting :(

p/s : saya rindu nak memandu. Sebab sejak blk rumah ni, tak pernah lg driving pi mana2. -_-
p/s/s : dan, saya sebenarnya dah lame nk tanya budak kecik yang comei yang saya rindu ni satu soalan. 


tira, akak musykil ni.. mmg tira ke yang on9 sndiri fb tira tu??
*kau bajet dia baca blog kau ke ape ha?? adoi!!


mood : saya harap saya dapat pegi kedah minggu depan. Ya Allah, permudahkan lah segalanya.



0 budakbaek: