glitter-graphics.com

~ cari ape saje ~

Monday, May 30, 2011

tolong lah mengerti!!

assalamualaikum..


saye ade di lab sbnrnye. sepatutnye skrg ni kelas utk subjek ITS, tp lecturer tak masuk. tp biase lah kami, semua budak budak baek. so, semua stay kat sini. haha. padahal, lepas ni ade kelas lagi. sbb tu semua tak balik.


oke, sbnrnye ade tujuan saye masuk 'sini'. saye tahu, sekarang ni saye menjadi MISTERI untuk semua orang. ni, bak kate kawan saye la kan. oke la. bukan saye tak nak bagitau or berkongsi ape yang saye dapat. cume saye tak bersedia. saye tak boleh nak bagitau semua orang sebab saye tak kuat. saye segan. saye malu. so, satu je yang saye harap kan. tolong lah hentikan pertanyaan pertanyaan itu. sampai bile pun saye takkan jawab. jadi, buang mase je kalau anda anda tanye. but, dun worry. satu hari nanti pasti anda anda akan tahu jugak jawapannye.


oke, sekian.


p/s : saye nak sangat sangat balik johor bahru. sebab saye rase kosong di sini. saye nak cube dapatkan balik kekuatan saye. :( oh uitm!! tolong lah bagi cuti kat saye.

4 budakbaek:

hachi said...

chill lah :)
insyaAllah everything will be oke .
chaiyok !

-ainatiqah- said...

kenapa dgn awak sbnrnya tiqa?mana tau relief sikit luahkan..pape pun, be strong dear :)

t i q a said...

nisa : sdg dlm usaha mncari ketenangan diri. haha. anyway, thnx dear. :)

t i q a said...

atiqah : thnx coz sudi amek berat. :) tibe2 rase nk dtg kl n jumpe atiqah. (^_^)