glitter-graphics.com

~ cari ape saje ~

Tuesday, May 17, 2011

post pendek?

assalamualaikum..



rasenye macam da lame sangat saye tak update blog ni. bukan nye tak jenguk, tapi tu la. tak berkesempatan nak update. malas pun ade sbnrnye. :) ni pun, cume nak update sikit je.



tak lame lagi saye akan masuk sem baru di uitm. next sem saye da masuk sem 5. bermulanye juga la kehidupan yang baru, dengan tanggunggjawab yang baru dan lbih mencabar. yang pastinye, saye tau, saye kene lbih kuat sem depan ni, lbih serius dan tak boleh main main lagi. tapi bukan la bermaksud tak boleh berhibur langsung, cume perlu ade pembahagian mase yang betul dan tepat.



masuk sem depan jugak, bermaksud da 2 tahun saye study kt uitm seri iskandar ni. dalam mase 2 tahun tu, macam yang saye pelajari. macam macam pengalaman yang saye perolehi. sekejap saye di atas, tibe tibe saye di bawah. jatuh, bangun, tergolek lagi. sumenye sudah menjadi lumrah. mudah mudahan setiap pengalaman tu dapat membantu dan mengajar saye untuk jadi insan yang berguna kepada agama Islam. insyaAllah, amin!!!











p/s : bile difikir fikir kan, saye rase saye perlu banyakkan lagi praktis memandu. sangat sangat perlu.

2 budakbaek:

-ainatiqah- said...

gud luck for the new sem..eyheyh..nty follow blog kita au:)http://sipenyejukmata.blogspot.com/

~eyla_mila~ said...

tiqa...
b4 abeh stdy kt uitm...kita jmpa dulu ley???lama xjmpa....rindu laarr....