glitter-graphics.com

~ cari ape saje ~

Thursday, February 10, 2011

menjadi diriku

assalamualaikum. ari ni sangat sangat penat. tadi pagi sampai dari jb pkol 5.40 pg. pastu, pukul 8 ade kelas. ni pun baru abes meeting. oh ye!!! malam ni ade pelancaran TJVC. pade student student uitm perak, meh la datang ye. nak tau lebih lanjut, KLIK SINI.



ari ni saye nak kongsi satu lagu. saye suke lagu ni. hepy je. dan die ade makne nye tersendiri. dapat tau pasal lagu ni pun dari sahabat saye. syukran ye achu. :) jom kite layan lagu ni.









Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

*) Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku Atas kelebihanku.......

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki

Back to *)


p/s : ari isnin malam ari tu saye balik jb sebab nak amek jpj. alhamdulillah lulus jugak. so, lepas ni kene blaja jalan yang ade kat jb. sebab saye tak kenal jalan kat jb. :)

2 budakbaek:

Farah `Amirah Azhar said...

best lagu ni... lagu menjadi diri farah... haha..
bait lagunya:-
Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku Atas kelebihanku.......

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna...

syukran sahabat.. kerana banyak bersabar melayani kerenah diri ini.. lagi melayani kedegilan diri ini... ^_^

t i q a said...

hehe.
syukran kathir aidon. :)
sbb selalu layan kte yg senget ni. :D